Дмитро Гарнік з YouTube-каналу Air Water Therm взяв інтерв’ю у Леоніда Ніколаєва про досвід тестування системи Phyn Plus від компанії Uponor в інтелектуальному будинку Intelcity.
Детальніше
Контролюючі протікання води прилади не новина, але сьогодні ми познайомимо вас з новим товаром на ринку України — пристроєм Uponor Phyn Plus, що дозволяє здійснювати моніторинг систем водопостачання будинку в цілому і по кожному приладу окремо.
Дмитро Гарнік: — Ми знаходимося в інтелектуальному будинку Intelcity, де першим в Україні представлений Phyn Plus. Наш співрозмовник Леонід має досвід тестування й експлуатації даного приладу. Розкажіть, як довго ви тестируете пристрій?
Леонід Ніколаєв: — Біля чотирьох місяців. Цього терміну достатньо, щоб зрозуміти наскільки він ефективний.
Дмитро Гарнік: — Наскільки було складно інтегрувати Phyn Plus в уже готову систему водопостачання?
Леонід Ніколаєв: — З огляду на те, що система водопостачання була розроблена досить грамотно, ніяких труднощів з установкою або підключенням не виникло. Це зайняло буквально хвилини.
Дмитро Гарнік: — Який принцип роботи даного пристрою?
Леонід Ніколаєв: — Я б сказав, що принцип роботи Phyn Plus унікальний для подібного роду систем на сьогодні: пристрій посилає ультразвукові сигнали певної частоти для визначення стану системи. Ми можемо бачити як й дані споживання, так і знати про позаштатні ситуації: витік води, неконтрольоване скидання води, підмерзання труб та інше.
Дмитро Гарнік: — Пристрій самостійно розпізнає сантехнічні прилади. Наскільки він коректно це робить?
Леонід Ніколаєв: — Близько 90% приладів були розпізнані коректно. Більш того, можна уточнювати неправильне розпізнавання, що дуже легко і доступно.
Дмитро Гарнік: — Як довго ви налаштовували прилад?
Леонід Ніколаєв: — Близько 10 днів потрібно, щоб Phyn Plus освоївся в системі, але участь людини практично не потрібна. Phyn Plus все робить самостійно за вас і для вас.
Дмитро Гарнік: — Яким чином прилад, який не має зовнішніх датчиків, може діагностувати протікання та промерзання труб?
Леонід Ніколаєв: — В процесі адаптації до системи водопостачання прилад визначає типову поведінка мешканця і як тільки виникає незвичайна подія ви отримуєте про це повідомлення. З нашого досвіду, практично всі ситуації в процесі експлуатації були розпізнані коректно.
Дмитро Гарнік: — Яким чином можна отримати оповіщення про позаштатну ситуацію?
Леонід Ніколаєв: — Є стандартний додаток для системи іOS і Android. Phyn Plus під час витоку води просто перекриває її, також є можливість віддаленої реакції — ми можемо відкрити або перекрити воду одним натисканням пальця.
Дмитро Гарнік: — Яким чином ви інтегрували Phyn Plus в систему управління будинком?
Леонід Ніколаєв: — Через спеціальний сервіс IFTTT ми маємо можливість здійснювати певні реакції одних пристроїв на повідомлення від інших пристроїв. Ми, наприклад, можемо завдяки системній інтеграції включити обігрів промерзаючої зони в автоматичному режимі, а ще можемо відреагувати на це включенням насосної станції, ми можемо змінити температуру світла на червоний, в тому приміщенні, в якому перебуваємо в разі неконтрольованого витоку. Можливості інтеграції на сьогодні практично необмежені.
Дмитро Гарнік: — Ви піонери, ви отримуєте першими на ринку інтелектуальні пристрої, тестируете їх, а після цього приймайте рішення випускаються вони на ринок чи ні. Правильно?
Леонід Ніколаєв: – Так, ми дуже вдячні нашим партнерам — компанії Uponor за надану можливість бути в тому числі й в цьому напрямку першими. Хочу зазначити, що це дійсно велика відповідальність, тому що ми повинні проводити реальні випробування, в реальних умовах в реальному будинку і давати фідбек про можливість подальшої експлуатації в наших та інших проектах. Phyn Plus — однозначний must-have будь-якого інтелектуального будинку.
Медіа